H λύση Contact Center που προσφέρει η Teleactive αποτελεί μία σύγχρονη πλατφόρμα διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων με μεγάλη εγκατεστημένη βάση και μπορεί να λειτουργήσει τόσο On Premise (σε server στην έδρα σας) όσο και στο cloud.
Η συγκεκριμένη λύση Contact Center παρέχει όλες τις δυνατότητες που απαιτούνται από μία σύγχρονη πλατφόρμα Unified Communications. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα για:
- Διαχείριση Εισερχομένων κλήσεων
- Διαχείριση Εξερχομένων κλήσεων
- Predictive Dialing
- Σύγχρονη δρομολόγηση και δημιουργία ουρών αναμονής
- Modular IVR πλατφόρμα
- Ηχογράφηση κλήσεων
- Agent Management
- Campaign Management
- Ανεπτυγμένο και αναλυτικό logging
- Real-time και Ιστορικό Monitoring και Στατιστικά
- Διαχείριση περισσότερων του ενός Asterisk τηλεφωνικών κέντρων αυτόνομα ή σε cluster
- Multi-tenant
- TDM / GSM / SIP Trunking Support
Η πλατφόρμα επίσης υποστηρίζει εργαλεία παρακολούθησης για:
o παρακολούθηση πόρων της πλατφόρμας σε πραγματικό χρόνο
o παρακολούθηση απόδοσης και κατάστασης agent σε πραγματικό χρόνο
o Στατιστικά πλατφόρμας και απόδοσης σε επίπεδο agent
o Στατιστικά ουρών αναμονής
o Στατιστικά βασιζόμενα στον τύπο της κλήσης
Δυνατότητα Predictive, Power και Direct to IVR Dialer
o Με δυνατότητα εισαγωγής αρχείων κλήσεων
o Παρακολούθηση στατιστικών πλατφόρμας σε πραγματικό χρόνο
o Παρακολούθηση στατιστικών agent για απόδοση και κατάσταση
o Παρακολούθηση κατάστασης agent με δυνατότητες συνακρόασης
o Στατιστικά εξέλιξης καμπάνιας
Τα οφέλη από την λύση Contact Center που προσφέρουμε είναι πολλαπλά:
- Αυξημένη παραγωγικότητα
- Με έξυπνες ουρές αναμονής, αποτελεσματικό predictive dialing και διασύνδεση με άλλα συστήματα, οι
- Μειωμένος χρόνος διαχείρισης κλήσης
- Το Modular IVR και το έξυπνο σύστημα ουρών αναμονής συμβάλλουν ώστε κάθε κλήση να διαχειρίζεται από τον καταλληλότερο agent στο συντομότερο δυνατό χρόνο.
- Μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών
- Η ενοποίηση και η συντονισμένη λειτουργία με τρίτα συστήματα (CRM, ERP) οδηγούν στο να υπάρχει πάντα η απαραίτητη πληροφορία και κάθε υπόθεση να κλείνει με μία κλήση
- Μειωμένα κόστη
- Η λύση Contact Center που προσφέρει η Everit έχει χαμηλό κόστος αρχικής επένδυσης με μόνο επαναλαμβανόμενο κόστος την υποστήριξη που περιλαμβάνει όλες τις αναβαθμίσεις και νέα features
- Δυνατότητες παραμετροποίησης και διαχείρισης Custom Επανακλήσεων & Campaigns σε συνεργασία με το υφιστάμενο CRM της επιχείρησης σας
- Εξειδικευμένο Reporting (ενδεικτικά αναφέρονται) ανάλογα με τις απαιτήσεις σας:
Abandoned Calls, Agents Logged In, Agents Logged In Period, Agent Status Total / Average / Max, Performance Total / Average / Max - Support ανάλογα με τις ανάγκες σας (εως και 7Χ24) από εξειδικευμένο προσωπικό.