Προσφέρουμε τηλεφωνική υποστήριξη όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα, άμεση ανταπόκριση ανάλογα το επείγον του θέματος βλάβης.
Η εταιρεία μας έχει επενδύσει στην δημιουργία και την διαρκή τεχνική κατάρτιση ενός πλήρους εξοπλισμένου τεχνικού τμήματος το οποίο δραστηριοποιείται στη συντήρηση, επισκευή και υποστήριξη του μηχανογραφικού εξοπλισμού και των συστημάτων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Η ομάδα μας παρέχει:
- Εγκατάσταση και Συντήρηση παλαιών και νέων μηχανημάτων (PC / Servers)
- Συντήρηση και επισκευή μονάδων UPS
- Συντήρηση Δικτύων Δομημένης καλωδίωσης και παλαιών κατανεμητών
- Συντήρηση τηλεφωνικών κέντρων, συσκευών και τερματικών παρόχου
- Έλεγχος και συντήρηση εκτυπωτικών και φωτοτυπικών μηχανημάτων
- Ανανέωση καθαρισμός τακτοποίηση υλικών και μηχανημάτων εντός του RACK
- Ασφάλεια Δικτύων και Συστημάτων (Backup, Firewall, Virus scan, installation antivirus and firewall software update’s
- Αυτοματοποίηση και δημιουργία backup λύσεων
- Εγκατάσταση δικτύων Η/Υ (μαζί με την ηλεκτρολογική εγκατάσταση που πιθανώς να απαιτείται)
- Εγκατάσταση Δικτύων WiFi
- Remote connection με την εταιρεία σας (VPN DATA/VoIP)
- Διασύνδεση εταιρείας και υποκαταστημάτων
- Εγκατάσταση κεντρικού ηλεκτρονικού FAX
- Διαδικτυακές εγκαταστάσεις και λύσεις (π.χ. servers, routers, firewalls κλπ)
- Ασύρματη (WiFi) επικοινωνία ή σύνδεση στο internet (μισθωμένα κυκλώματα και dialup, adsl)
- Μελέτη νέου χώρου για τη σωστή μετεγκατάσταση μηχανημάτων και γραμμών τηλεφώνου / DSL σε περίπτωση μεταφοράς έδρας.
Δίδεται μεγάλη βαρύτητα στο After Sales Support, υποστηρίζοντας τους πελάτες της εταιρίας μας καθ’ όλη τη διάρκεια της εγκατάστασης και της παραγωγικής λειτουργίας των συστημάτων που τους παραδίδει, μέσω κλήσεων επίσκεψης ή Συμβολαίων Συντήρησης – Υποστήριξης.
Α. Μέσω συμβολαίου
5x8 ή 24×7 Τεχνική και Τηλεφωνική Υποστήριξη
Για την συνεχή λειτουργία της μηχανογράφησής σας, παρέχουμε:
- όλο το 24ωρο ή στις ώρες λειτουργία σας, 7 ημέρες την εβδομάδα ή
- κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών εκτός Σαββάτου, Κυριακής & Αργιών,
- άμεση ανταπόκριση επίλυσης βλάβης χωρίς το άγχος του κόστους.
Σε τυχόν πρόβλημα που μπορεί να προκύψει και με την αποστολή μηνύματος στο τμήμα support@teleactive.gr , η αντιμετώπιση γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:
- Τηλεφωνική επικοινωνία επίλυσης και ελέγχου προβλήματος
- Παρουσία τεχνικού στο χώρο σας άμεσα
- Απομακρυσμένη σύνδεση για γρήγορα αποτελέσματα επίλυσης
Β. Χωρίς συμβόλαιο υποστήριξης
24×7 Τηλεφωνική Υποστήριξη και χρέωση ανά επίσκεψη
Σε κάθε περίπτωση λειτουργούμε συμβουλευτικά ώστε να επιλέξετε το συμβόλαιο υποστήριξης / συντήρησης που σας αρμόζει, αξιολογώντας τον χρόνο ανταπόκρισης, τον αριθμό των υπολογιστών, (Servers, εσωτερικά τηλεφωνικού κέντρου, Η/Υ, Routers, Firewall, Printers, UPS etc), την περίοδο κάλυψης, (εργάσιμες ώρες, εκτός εργάσιμων ωρών, αργίες), την επίσκεψη του τεχνικού.